FAQ
O której godzinie można się zameldować i do której należy się wymeldować?
Doba hotelowa w Stradonii trwa od 15.00 do 11.00 dnia następnego.
Przyjeżdżam wcześnie rano. Czy mogę się zameldować od razu po przyjeździe?
Jeśli apartament będzie gotowy na Państwa przybycie, to z przyjemnością go udostępnimy.
Czy możliwe jest wymeldowanie po upływie doby hotelowej?
Wymeldowanie po upływie doby hotelowej jest możliwe wyłącznie w przypadku gdy apartament nie jest zarezerwowany na następną dobę. Taka możliwość należy potwierdzić z recepcją nie wcześniej niż w dniu wymeldowania. Późne wymeldowanie oznacza możliwość pozostania w apartamencie do godziny 15.00 za dodatkową opłatą w wysokości 75% ceny doby. Jeśli chcą Państwo pozostać w apartamencie dłużej niż do godziny 15.00 należy wykupić kolejną dobę hotelową.
Czy mogę przechować bagaż po wymeldowaniu?
Tak, bagaż można przechować w naszej przechowalni bez dodatkowych opłat.
Czy recepcja jest 24-godzinna i czy znajduje się na terenie obiektu?
Recepcja jest czynna całą dobę i jest usytuowana w naszym głównym budynku, przy ulicy Stradomskiej 7, na parterze po lewej stronie za głównym wejściem.
Jakie są sposoby płatności za pobyt?
W przypadku rezerwacji bezzwrotnej opłata za pobyt jest automatycznie pobierana z Państwa karty kredytowej podanej podczas rezerwacji. Za rezerwację zwrotną można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą na miejscu.
Jak dojadę do Stradonii z lotniska Kraków Balice?
TRANSFER | Najszybszym, najpewniejszym i jednocześnie najbardziej wygodnym środkiem transportu z lotniska jest transfer za pośrednictwem firmy przewozowej. Całkowity koszt transferu to
1-3 osób – od 140 PLN;
4-8 osób – 180 PLN
Kierowca odbierze Państwa ze strefy przylotów na lotnisku i przywiezie pod główne wejście naszych apartamentów. Czas dojazdu to około 30 minut. W celu rezerwacji prosimy o kontakt mailowy.
POCIĄG Z LOTNISKA | Z lotniska w odstępach półgodzinnych odjeżdża pociąg, którym można dojechać na Dworzec Główny w niecałe 20 minut. Koszt biletu normalnego to ok. 20 zł.
AUTOBUS MIEJSKI | Z budynku lotniska należy udać się na przystanek „Kraków Airport” skąd co 30 minut odjeżdża autobus nr 252. Należy wysiąść na przystanku „Centrum Kongresowe ICE”, przesiąść się na tramwaj numer 18 i wysiąść na trzecim przystanku – Wawel. Jednorazowy bilet normalny kosztuje ok. 6 zł (najlepiej zakupić bilet godzinny). Bilety można kupić w automatach na przystanku (gotówka lub karta) lub w autobusach i tramwajach (wyłącznie gotówka).
Jak dojadę do Stradonii z dworca głównego w Krakowie?
Obecnie z powodu trwającego remontu komunikacja miejska w okolicach dworca głównego jest utrudniona. Zalecamy przejazd taksówką.
Podróżuję samochodem, gdzie mogę zaparkować?
Apartamenty Stradonia oferują swoim gościom 8 miejsc parkingowych na prywatnym, monitorowanym parkingu położonym ok. 200 m od apartamentów.
Czy apartamenty są przystosowane do przyjęcia osób niepełnosprawnych?
Tak, w Stradonii są apartamenty przystosowane dla osób niepełnosprawnych, a budynek jest wyposażony w windy. Prosimy zaznaczyć ten fakt podczas dokonywania rezerwacji.
Czy jest możliwość wstawienia dostawki dla dzieci?
Tak, dla dzieci mamy dostępne łóżeczka oraz krzesełka, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy o kontakt w przypadku chęci skorzystania.
Czy apartamenty są klimatyzowane?
Tak, wszystkie apartamenty są klimatyzowane.
Czy akceptowane są zwierzęta?
Zwierzęta nie są akceptowane w naszych apartamentach.
Czy mogę zaprosić kogoś do mojego apartamentu?
Goście są mile widziani, ale prosimy zgłaszać odwiedziny na recepcji. Nocowanie dodatkowych osób w apartamencie może wiązać się z dodatkową opłatą.
Czy apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu?
W przypadku dłuższych pobytów Państwa apartament będzie sprzątany co 3 dni. Na Państwa specjalną prośbę możemy przeprowadzać codzienne sprzątanie, lecz wiąże się to z dodatkową opłatą.
Czy dostępna jest pralnia?
Każdy apartament wyposażony jest w pralko-suszarkę. Podczas zameldowania recepcjonista wyjaśni Państwu jak z nich korzystać.
W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia?
W każdym apartamencie znajduje się lodówka z zamrażarką, zmywarka do naczyń, elektryczna płyta ceramiczna, mikrofalówka, czajnik elektryczny, przelewowy ekspres do kawy, toster, garnki i patelnie, zestaw talerzy, szklanki, sztućce, cukier, sól i pieprz.
Czy w apartamentach są suszarki do włosów?
Tak, każdy apartament wyposażony jest w suszarkę do włosów.
Jestem stałym gościem, jak mogę otrzymać zniżkę?
Najlepszą ofertę mogą otrzymać goście, którzy już u nas byli i rezerwują apartament ponownie drogą mailową.
Mam rezerwację bezzwrotną i muszę odwołać przyjazd. Co dzieje się w takim przypadku?
Prosimy o kontakt z Recepcją.