FAQ

O której godzinie można się zameldować i do której należy się wymeldować?

Doba hotelowa w Stradonii trwa od 15.00 do 11.00 dnia następnego.

 

Przyjeżdżam wcześnie rano. Czy mogę się zameldować od razu po przyjeździe?

Jeśli apartament będzie gotowy na Państwa przybycie, to z przyjemnością go udostępnimy.

 

Czy możliwe jest wymeldowanie po upływie doby hotelowej?

Wymeldowanie po upływie doby hotelowej jest możliwe wyłącznie w przypadku gdy apartament nie jest zarezerwowany na następną dobę. Taka możliwość należy potwierdzić z recepcją nie wcześniej niż w dniu wymeldowania. Późne wymeldowanie oznacza możliwość pozostania w apartamencie do godziny 14.00 za dodatkową opłatą w wysokości 150 zł. Jeśli chcą Państwo pozostać w apartamencie dłużej niż do godziny 15.00 należy wykupić kolejną dobę hotelową.

 

Czy mogę przechować bagaż po wymeldowaniu?

Tak, bagaż można przechować w naszej przechowalni bez dodatkowych opłat.

 

Czy recepcja jest 24-godzinna i czy znajduje się na terenie obiektu?

Recepcja jest czynna całą dobę i jest usytuowana w naszym głównym budynku, przy ulicy Stradomskiej 7, na parterze po lewej stronie za głównym wejściem.

 

Jakie są sposoby płatności za pobyt?

W przypadku rezerwacji bezzwrotnej opłata za pobyt jest automatycznie pobierana z Państwa karty kredytowej podanej podczas rezerwacji. Za rezerwację zwrotną można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą na miejscu.

 

Jak dojadę do Stradonii z lotniska Kraków Balice?

TRANSFER | Najszybszym, najpewniejszym i jednocześnie najbardziej wygodnym środkiem transportu z lotniska jest transfer za pośrednictwem firmy przewozowej. Całkowity koszt transferu to 99zł (1-4 osoby).

Kierowca odbierze Państwa ze strefy przylotów na lotnisku i przywiezie pod główne wejście naszych apartamentów. Czas dojazdu to około 30 minut. W celu rezerwacji prosimy o kontakt mailowy.

 

POCIĄG Z LOTNISKA | Z lotniska w odstępach półgodzinnych odjeżdża pociąg, którym można dojechać na Dworzec Główny w niecałe 20 minut. Koszt biletu normalnego to ok. 8-10 zł.

 

AUTOBUS MIEJSKI | Z budynku lotniska należy udać się na przystanek „Kraków Airport” skąd co 30 minut odjeżdża autobus nr 252.  Należy wysiąść na przystanku „Centrum Kongresowe ICE”, przesiąść się na tramwaj numer 18 i wysiąść na trzecim przystanku – Wawel. Jednorazowy bilet normalny kosztuje ok. 5 zł (najlepiej zakupić bilet godzinny). Bilety można kupić w automatach na przystanku (gotówka lub karta) lub w autobusach i tramwajach (wyłącznie gotówka).

 

Jak dojadę do Stradonii z dworca głównego w Krakowie?

Obecnie z powodu trwającego remontu komunikacja miejska w okolicach dworca głównego jest utrudniona. Zalecamy przejazd taksówką.

 

Podróżuję samochodem, gdzie mogę zaparkować?

Apartamenty Stradonia oferują swoim gościom 8 miejsc parkingowych na prywatnym, monitorowanym parkingu położonym ok. 200 m od apartamentów.

 

Czy apartamenty są przystosowane do przyjęcia osób niepełnosprawnych?

Tak, w Stradonii są apartamenty przystosowane dla osób niepełnosprawnych, a budynek jest wyposażony w windy. Prosimy zaznaczyć ten fakt podczas dokonywania rezerwacji.

 

Czy jest możliwość wstawienia dostawki dla dzieci?

Tak, dla dzieci mamy dostępne łóżeczka oraz krzesełka, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy o kontakt w przypadku chęci skorzystania.

 

Czy apartamenty są klimatyzowane?

Tak, wszystkie apartamenty są klimatyzowane.

 

Czy akceptowane są zwierzęta?

Zwierzęta nie są akceptowane w naszych apartamentach.

 

Czy mogę zaprosić kogoś do mojego apartamentu?

Goście są mile widziani, ale prosimy zgłaszać odwiedziny na recepcji. Nocowanie dodatkowych osób w apartamencie może wiązać się z dodatkową opłatą.

 

Czy apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu?

W przypadku dłuższych pobytów Państwa apartament będzie sprzątany co 3 dni. Na Państwa specjalną prośbę możemy przeprowadzać codzienne sprzątanie, lecz wiąże się to z dodatkową opłatą.

 

Czy dostępna jest pralnia?

Każdy apartament wyposażony jest w pralko-suszarkę. Podczas zameldowania recepcjonista wyjaśni Państwu jak z nich korzystać.

 

W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia?

W każdym apartamencie znajduje się lodówka z zamrażarką, zmywarka do naczyń, elektryczna płyta ceramiczna, mikrofalówka, czajnik elektryczny, przelewowy ekspres do kawy, toster, garnki i patelnie, zestaw talerzy, szklanki, sztućce, cukier, sól i pieprz.

 

Czy w apartamentach są suszarki do włosów?

Tak, każdy apartament wyposażony jest w suszarkę do włosów.

 

Jestem stałym gościem, jak mogę otrzymać zniżkę?

Najlepszą ofertę mogą otrzymać goście, którzy już u nas byli i rezerwują apartament ponownie drogą mailową.

 

Mam rezerwację bezzwrotną i muszę odwołać przyjazd. Co dzieje się w takim przypadku?

Prosimy o kontakt z Recepcją.

 

Czy w Stradonii mogę wykonać test na COVID-19?

Tak, oferujemy taką możliwość. Do dyspozycji jest kilka opcji:

  • szybki chromatograficzny test immunologiczny do jakościowego wykrywania specyficznych antygenów SARS-CoV-2. Roche Rapid Antigen Test Nasal oferuje mniej inwazyjną i szybszą procedurę testowania. Wynik testu można odczytać po 15 do 30 minutach. Kosztuje 10 euro.
    Prosimy pamiętać, że w tym przypadku nie wydajemy oficjalnych certyfikatów na wyniki testu. Jest tylko do użytku wewnętrznego.
  • wizyta domowa profesjonalnej firmy, która przeprowadzi test.
    szybki test AntyGen – pozwala na odbycie podróży w przeciągu 48 godzin od wykonania, oficjalny certyfikat w języku angielskim – 150zł.
    test PCR – wynik tego samego dnia (jeżeli test był zrobiony przed godziną 15:30), oficjalny certyfikat w języku angielskim – 450 zł.W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Recepcją.
2024 © Stradonia Serviced Apartments
design | terenprywatny
realizacja | Agencja Interaktywna Y0

skontaktuj się z nami

imię i nazwisko (wymagane)
e-mail (wymagane)
temat
treść wiadomości