FAQ

O której godzinie można się zameldować i do której należy się wymeldować?

Doba hotelowa w Stradonii trwa od 15.00 do 12.00 dnia następnego.

 

Czy w przypadku bardzo wczesnego przyjazdu mogę liczyć na wcześniejsze zameldowanie?/Przyjeżdżam wcześnie rano. Czy mogę się zameldować od razu po przyjeździe?

Jeśli apartament będzie gotowy na Państwa przybycie, to z przyjemnością go udostępnimy.

 

Czy możliwe jest wymeldowanie po upływie doby hotelowej?

Wymeldowanie nie jest możliwe po upływie doby hotelowej. Jeśli nie przedłuża się pobytu o dodatkowy dzień to należy się wymeldować do godziny 12.00, a w przypadku późniejszego wyjazdu bagaże można przechować na recepcji.

 

Czy mogę przechować bagaż po wymeldowaniu?

Tak, bagaż można przechować w naszej przechowalni bez dodatkowych opłat.

 

Czy recepcja jest 24-godzinna i czy znajduje się na terenie obiektu?

Tak, recepcja jest czynna 24h/dobę i jest usytuowana na parterze po lewej stronie za głównym wejściem.

 

Jakie są sposoby płatności za pobyt?

W przypadku rezerwacji bezzwrotnej opłata za pobyt jest automatycznie pobierana z Państwa karty kredytowej. Za rezerwację zwrotną można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą na miejscu bądź wcześniej przelewem.

 

Jak dojadę do Stradonii z lotniska Kraków Balice?

POCIĄG | Aktualnie trwa modernizacja połączenia kolejowego lotnisko – dworzec główny, więc jest ono zamknięte. Planowany czas zakończenia remontu to jesień 2015.

 

TRANSFER | Najszybszym, najpewniejszym i jednocześnie najbardziej wygodnym środkiem transportu z lotniska jest transfer za pośrednictwem firmy przewozowej. Całkowity koszt transferu to 99zł (1-4 osoby).

Kierowca odbierze Państwa ze strefy przylotów na lotnisku i przywiezie pod główne wejście naszych apartamentów. Czas dojazdu to około 30 minut. W celu rezerwacji prosimy o kontakt mailowy.

 

AUTOBUS MIEJSKI | Z budynku lotniska należy udać się na przystanek KRAKÓW AIRPORT T1 skąd co 20 minut odjeżdża autobus nr 292.  Należy wysiąść na ostatnim przystanku – Dworzec główny, przesiąść się na tramwaj numer 10 i wysiąść na trzecim przystanku – Wawel. Jednorazowy bilet normalny kosztuje ok. 4 zł. Bilety można kupić w automatach na przystanku lub w autobusach i tramwajach.

 

Jak dojadę do Stradonii z dworca głównego w Krakowie?

Z dworca głównego można dojechać do Stradonii tramwajem numer 10 i wysiąść na trzecim przystanku – Wawel. Jednorazowy bilet normalny kosztuje ok. 4zł. Bilety można kupić w automatach na przystanku lub w autobusach i tramwajach.

 

Podróżuję samochodem, gdzie mogę zaparkować?

Apartamenty Stradonia oferują swoim gościom 10 miejsc parkingowych na prywatnym, monitorowanym parkingu położonym ok. 200 m od apartamentów.

 

Czy apartamenty są przystosowane do przyjęcia osób niepełnosprawnych?

Tak, w Stradonii są apartamenty przystosowane dla osób niepełnosprawnych, a budynek jest wyposażony w windy. Prosimy zaznaczyć ten fakt podczas dokonywania rezerwacji.

 

Czy jest możliwość wstawienia dostawki dla dzieci?

Tak, dla dzieci mamy dostępne łóżeczka oraz krzesełka, lecz ich ilość jest ograniczona. Prosimy o kontakt w przypadku chęci skorzystania.

 

Czy apartamenty są klimatyzowane?

Tak, wszystkie apartamenty są klimatyzowane.

 

Czy akceptowane są zwierzęta?

Tak, zwierzęta są akceptowane ale prosimy o zaznaczenie tego faktu podczas rezerwacji apartamentu.

 

Czy mogę zaprosić kogoś do mojego apartamentu?

Goście są mile widziani, ale prosimy zgłaszać odwiedziny na recepcji.

 

Czy apartament będzie sprzątany podczas mojego pobytu?

W przypadku dłuższych pobytów Państwa apartament będzie sprzątany co 2-3 dni. Na Państwa specjalną prośbę możemy przeprowadzać codzienne sprzątanie, lecz wiąże się to z dodatkową opłatą.

 

Czy dostępne są usługi pralnicze?

Każdy apartament wyposażony jest w pralkę i suszarkę. Podczas check-inu recepcjonista wyjaśni Państwu jak z nich korzystać. Oprócz tego oferujemy usługi pralni chemicznej, szczegóły na recepcji.

 

W jakim stopniu wyposażona jest kuchnia?

W każdym apartamencie znajduje się lodówka z zamrażarką, zmywarka do naczyń, elektryczna płyta ceramiczna, mikrofalówka, czajnik elektryczny, przelewowy ekspres do kawy, toster, garnki i patelnie, zestaw talerzy, szklanki, sztućce, cukier i sól.

 

Czy w apartamentach są suszarki do włosów?

Tak, każdy apartament wyposażony jest w suszarkę do włosów.

 

Jestem stałym gościem, jak mogę otrzymać zniżkę?

Najlepszą ofertę mogą otrzymać goście, którzy już u nas byli i rezerwują apartament ponownie drogą mailową.

 

Mam rezerwację bezzwrotną i muszę odwołać przyjazd. Co dzieje się w takim przypadku?

Za odwołaną rezerwację bezzwrotną nie zwracamy wpłaconej kwoty, ale istnieje możliwość wykorzystania rezerwacji w innym terminie.

2017 © Stradonia Serviced Apartments
design | terenprywatny
realizacja | Agencja Interaktywna Y0

skontaktuj się z nami

imię i nazwisko (wymagane)
e-mail (wymagane)
temat
treść wiadomości